Условията и условията на гаранцията за доставка:

Каква е гаранцията за доставка - Безплатна и навреме?

Нашата гаранция за безплатна доставка е изявление, което правим на пазара и на клиентите: ние винаги ще направим всичко възможно, за да предложим най-изгодната политика за доставка, която можем. Това означава, че ще търсим най-добрите куриери и логистични технологии, както и че ще предлагаме опцията за безплатна доставка винаги на възможно най-ниска цена.

Безплатна доставка вече е налице за поръчки над 389,00 лв

В този смисъл минималната стойност, с която Вашите поръчки да имат право на безплатна доставка е 389,00 лв. Важно е да споменем, че това не е промоционално или временно: ние го променяме завинаги и за да знаете, че това е стандартният тип услуга, която ще имате в MUZIKER.

Какво означава гаранцията за доставка навреме?

Това означава, че ако забавим доставката Ви поради някаква причина, ние ще Ви компенсираме с отстъпка за следващата Ви покупка. Няма значение дали това е наша вина или е вина на куриерът: ако вашият продукт не пристигне на датата, която сме обещали, ще получите 2% отстъпка за всеки работен ден, ако доставката ви бъде забавена.

И как работи?

Когато купувате в MUZIKER, ние Ви информираме за очакваната дата на доставка. Тази информация е показана на страницата на нашите продукти. Ако направите поръчката и доставката не се случи в деня, в който сме обещали, имате право да поискате тази гаранция. За да са изпълнени условията на гаранцията за очаквана доставка трябва да получите  информацията за очакваната дата на доставка със нотификационен емейл (предмет на емейл: Изпратена).

Как да продължите, ако продуктът ви е доставен със закъснение и искате да заявите отстъпка за следващата си покупка:
. Достъп до личния ви профил в MUZIKER;
. Намерете менюто "Поръчки", където можете да проверите всички покупки, които сте направили в MUZIKER;
. Изберете поръчката, която е доставена след обещаната дата;
. Кликнете върху опцията "Доставка навреме" и попълнете формуляра, главно в полето, където ще ни информирате за датата на извършване на доставката.В този случай датата на доставка трябва да се разбира като дата, когато e направен първият опит за доставка на пратката.

След това, нашият Център за обслужване на клиенти ще анализира искането ви и ще ви даде окончателен отговор в рамките на 48 часа. Ако искането ви ще има основание, ще Ви бъде създаден купон за отстъпка, с стойност от 2% отстъпка за всеки ден закъснение.
Например:
. 1 ден закъснение: 2% отстъпка за следващата покупка;
. 2 дни закъснение: 4% отстъпка за следващата покупка;
. 3-дневно забавяне: 6% отстъпка за следващата покупка.

* Максималната отстъпка ще бъде 10% отстъпка при следващата Ви покупка.

* Размерът на забавените дни се отчита от бизнес / работни дни.

Какви са условията за това обезпечение?

За да можете да заявите тази гаранция, има някои основни условия, които трябва да бъдат изпълнени в момента на покупката ви:
. Продуктът трябва да е на склад;
. Продуктът трябва да се намира в нашия централен склад, а не в някой от нашите физически магазини.

До кога мога да заявя тази гаранция?

Срокът за искане на тази гаранция е 30 дни след доставката на продукта. Купоните могат да се използват само, ако поръчаните стоки не бъдат върнати в рамките на 30 дни от доставката (при оттегляне от договора).

Има ли срок на валидност на талоните, дадени от тази гаранция?

Да, купоните ще са валидни 6 месеца след деня, в който ги получите.

© 2004-2019 Muziker | Delivery guarantee