Условия и условия на нашата Гаранция за свободна подмяна:

 

Какво представлява Гаранцията за свободна подмяна?

Отсега нататък, тук е сделката: ако трябва да подмените даден продукт, това ще се случи за наша сметка! Всичко, което трябва да направите, е да ни уведомите, че бихте искали да подмените закупения от вас продукт за друг продукт. Нашият куриер ще дойде, ще вземе продукта, който искате да бъде подменен и след като се върне обратно при нас и бъде прегледан от нашите специалисти и бъде установено, че не е умишлено повреден новият желан от вас продукт ще бъде изпратен по същия начин. Можете да заявите безплатна услуга Pick & Ship от MUZIKER само веднъж на една фактура, това означава, един път, на поръчка, която сте направили.

Свободният подмен е налице само когато връщаният продукт има същата или по-малка стойност от новия продукт, който се изпраща. Може да се извърши и размяна на продукт с по-малка стойност от първоначално купената, но тя ще се поема от разходите на клиента. В случаите, когато ще е необходимо допълнително заплащане от клиента,клиентският ни център ще се свърже с клиента и ще даде указания как да заплатите разликата.


За колко време след закупуването е налице гаранцията за свободен подмен?

Тази гаранция ще бъде налична за период от 30 дни след доставката на вашия продукт.


Как мога да поискам безплатна подмяна на продукт?

Ето инструкциите, които трябва да следвате, в случай че искате да заявите
гаранцията за свободна подмяна:
. Достъп до личния ви профил в MUZIKER;
. Кликнете върху менюто "Поръчки", където ще видите историята на вашите покупки;
. Изберете поръчката, свързана с продукта, който искате да подмените, и изберете самия продукт;
. Попълнете формуляра, посочвайки какъв е продуктът, който искате да получите, за да замените избрания продукт.

След тази процедура, екипът ни за обслужване на клиенти ще се свърже с Вас, за да уреди подробностите за услугата "Избор и доставка" от нашия куриер. Ще се договорим за най-добрата дата и час за извършване на подмяната.


Мога ли да поискам подмяна в един от физическите магазини на
MUZIKER?

Да! Можете да подмените и в нашите физически магазини. (30 дни след доставката на продукта ви).



Ами ако не искам куриерът да дойде при мен? Мога ли да изпратя
продукта самостоятелно на MUZIKER?

Да, можете. В този случай трябва също така да попълните формуляра, който се намира в личният ви акаунт MUZIKER и да изберете опцията, която ни информира, че ще изпратите продукта сам. Копие от тази заявка ще бъде изпратено до имейла ви и трябва да бъде отпечатано и прикрепено към продукта при връщане.

В този случай MUZIKER не само не покрива разходите за доставка, но също така не гарантира целостта на продукта по време на доставката му.


След като размених продукта веднъж, мога ли да го подменя отново?

Да, след получаване на новия продукт ще имате още 30 дни, за да направите втора размяна. В този случай куриерските услуги ще бъдат платени от клиента.

Тези искания ще бъдат обработени възможно най-скоро, в рамките на два работни дни. В този период ще бъдете уведомени от нашия отдел за обслужване на клиенти, който ще ви инструктират как да продължите. Не се притеснявайте, ще бъде много бързо и лесно и ще бъдем с вас по целия път!


Ще уважи ли винаги MUZIKER молбата ми за подмяна?

Да, докато срокът за заявяване на гаранцията за свободна подмяна не е изтекъл в рамките на 30 дневен срок. Внимание може част от продуктите да не можете да върнете или подмените повече информация ще намерите тук.

© 2004-2019 Muziker | Free exchange
Logo muziker
Не пропускайте страхотните сделки. Активирайте известията си.
Включете