Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
През последните 18 месеца ние говорихме вътрешно за това какво изисква страхотно изкривяване на баса, за да се получи използваем тон. По същество той се върти около EQ, предварително определена структура, която да управлява правилните честоти за правилния път, да прорязвате или да седнете с богата дълбочина точно в любимия си джоб с вашия ритъм партньор в престъплението. С това не погледнахме по-далеч от Гийзър Бътлър и неговото използване на динамика в песните му, които днес са толкова реални, колкото и когато са записани.
Грувът на 'Hand of Doom' с Geezer и Bill, промяната в характера прави тази песен това, което е. И така, какво ще стане, ако можете да контролирате предварителното еквалайзеро на всяко устройство с активен 5-лентов еквалайзер? Предоставяне на два отделни тона с две отделни задвижвания, които могат да бъдат включени в желания момент, за да ви дадат така необходимия тласък в богатите хармоници.
Така че предвид разкритието, ние се заехме да направим „Pedal of Doom“ изкован в най-тъмните дълбини на… Есекс. Разполага с вграден трансформатор, изолиран Di изход, с два превключващи се еквалайзера. Двойни VU измервателни уреди, които са проектирани да гарантират, че вашият бас сигнал е балансиран на входа и изхода на пътя на сигнала. Използване на Input meter за задвижване на EQ до желаното ниво в зависимост от изхода на вашия инструмент. Изходният уред гарантира, че сигналът, връщащ се обратно към вашия усилвател, е в момента, в който влиза, за да се избегнат нежелани скокове на усилването или обратното, за да се гарантира неравномерно усилване, когато е необходимо.
Разбира се, необходимостта да се управляват тези звуци с богато хармонично изкривяване беше необходимост от този педал с опцията за набиране на точното количество усилване за онези моменти, които изискват звука на Doom, който може да се превключва, когато е необходимо.
След безброй заявки да направим педал за предусилвател Geezer Butler, базиран на Head of Doom, ние се насочихме към проекта и днес представяме 'The Pedal of Doom'.
Искахме педалът да бъде завършен по висок стандарт, преди да го представим на Geezer, така че след няколко месеца педалът беше готов и го изпратихме на Geezer за неговото одобрение, без да знае над какво работихме, Geezer беше издухан от педала и имах някои много мили думи да кажа "това без съмнение е най-добре звучащият и проектиран педал, който някога съм свирил и с моя усилвател наистина има звука на обреченост, за който живея".