Изберете държава за доставка на пратката

cookies
Ще намериш нашите „бисквитки” за вкусни
Целта на бисквитките на уебсайта Muziker е да направят твоето посещение при нас приятно изживяване по всяко време. Съгласи се с използването на всички бисквитки, като щракнеш върху бутона „Съгласен съм“ или в настройките избереш само тези, които харесваш. Повече информация.
Съгласен съм
Откажи

Рекламации и връщане на стоки

Рекламации и връщане на стоки

Поръчаните стоки не са изрядни или просто не са ти паснали? Няма проблем! Ние ще те посъветваме как може да направиш рекламация на стоката или ще ти помогнем с нейното безпроблемно връщане.

Искам да рекламирам стоката или пратката

Предлагаме само качествени продукти от проверени марки. Ако закупеният продукт все пак не работи правилно или пратката е повредена по време на транспорта, ние ще се погрижим за бърз ремонт, подмяна или възстановяване на плащането ти.

 Рекламирай стоката
Искам да се откажа от договора и да върна продукта без да посоча причина

Може да се откажеш от договора за покупка в рамките на 14 дни, т.е. да върнеш закупените в нашия електронен магазин стоки без да посочваш причина.

 Връщане на стоки
Как мога да се свържа с отдела за рекламации?
Може да се свържеш с нашия отдел за рекламации на тел.: +359 2 437 2219 или като изпратиш имейл на bulgaria@muziker.com. На разположение сме всеки ден 9:00 - 17:00.
Как можете да подадете рекламация?
Щракнете върху тази връзка, изберете вида на рекламацията и започнете процедурата по подаване на рекламацията.
Колко време отнема обработката на рекламацията?
Ние разглеждаме рекламациите възможно най-бързо, но не по-късно от 30 дни, при фирма в рамките на 60 дни.
Какви са правилата за подаване на рекламация?
Действащите Общи условия са достъпни на уебсайта за условията за ползване. Подробна процедура за рекламация може да прочете ТУК, ако пазаруваш като потребител/физическо лице. Ако купуваш като фирма, използвай линка ТУК.
Как да процедирам при връщане на стока?
Може да се откажеш от договора и да върнеш стоката без даване на причина в 14-дневен срок от момента, в който ти или посочено от теб лице приемете стоката. Това право се отнася само за клиентите на нашия електронен магазин и не се отнася за покупки осъществени в нашите физически магазини. След изтичането на този 14-дневен срок, право на отказ от договора имат само клиенти-потребители, създали поръчка като членове на системата за лоялни клиенти на Muziker club. Едно от предимствата на членството в Muziker club е, че може да се откажеш от договора и след законоустановения срок до 30 дни от деня, в който ти или посочено от теб лице сте получили стоката. Ако упражниш правото си на връщане на стоката в рамките на този удължен период, т.е. между 15-ия и 30-ия ден от деня на доставката на стоката, ние ще възстановим плащането под формата на ваучер за следващата ти покупка в нашия електронен магазин. Друга възможност за връщане на стоката (отказ от договора) след изтичане на законоустановения срок от 14 дни е закупуване на нашата допълнителна услуга Удължено връщане на стоки. Благодарение на тази услуга, физическо лице може да върне стока по всяко време до 60 дни, а юридическо лице до 30 дни. Услугата важи само за избрани продукти и може да я закупите само заедно с определени стоки. След връщане на стоката, ще ти върнем платената сума за покупка под формата на пари. Може да намериш повече информация в секцията Отказ от договора. Какъв е срокът за връщане на стоки? Може да се откажеш от договора и да върнеш стоката без даване на причина в 14-дневен срок от момента, в който ти или посочено от теб лице приемете стоката. Това право се отнася само за клиентите на нашия електронен магазин и не се отнася за покупки осъществени в нашите физически магазини. След изтичането на този 14-дневен срок, право на отказ от договора имат само клиенти-потребители, създали поръчка като членове на системата за лоялни клиенти на Muziker club. Едно от предимствата на членството в Muziker club е, че може да се откажеш от договора и след законоустановения срок до 30 дни от деня, в който ти или посочено от теб лице сте получили стоката. Ако упражниш правото си на връщане на стоката в рамките на този удължен период, т.е. между 15-ия и 30-ия ден от деня на доставката на стоката, ние ще възстановим плащането под формата на ваучер за следващата ти покупка в нашия електронен магазин. Друга възможност за връщане на стоката (отказ от договора) след изтичане на законоустановения срок от 14 дни е закупуване на нашата допълнителна услуга Удължено връщане на стоки. Благодарение на тази услуга, физическо лице може да върне стока по всяко време до 60 дни, а юридическо лице до 30 дни. Услугата важи само за избрани продукти и може да я закупите само заедно с определени стоки. След връщане на стоката, ще ти върнем платената сума за покупка под формата на пари. Може да намериш повече информация в секцията Отказ от договора.
Мога ли да се откажа от договора, ако пазарувам като фирма?
Да, фирмата може да върне стоката в рамките на 14 дни.
Кой поема разходите за транспортиране на върнатата стока?
Връщането на стоките обратно в нашия склад е изцяло във твоята компетентност. Това важи и за съответните разходи.
Може ли да ми поръчате куриер за обратен транспорт на стоките, които искам да върна?
Да. Срещу заплащане ще поръчаме куриер на определена от теб дата. Тази услуга може да се избере като част от създаването на заявка за отказ от договора.
Къде да изпратя стоките, които искам да върна?
Преди да върнеш стоките, опаковай ги правилно и напиши номера за отказ от договор или рекламация върху външната транспортна опаковка или върху етикета с нашия адрес. Това ще ни позволи бързо да идентифицираме твоя пакет, когато пристигне. Адресът за изпращане на върнатия пакет е:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Slovakia.
Но внимавай! Не можем да носим отговорност за състоянието, в което получаваме твоя пакет от превозвача. Ето защо, преди изпращане, разглоби стоките до състоянието, в което са дошли от нас и напълни самата кутия с материал, който ще предпази стоката от повреда по време на транспорт. Ако все пак нещо се случи с твоята пратка по пътя към нас, ние бързо ще се свържем с превозвача, който е поел пакета от теб и ще поискаме обезщетение.
Искам да заменя стоките (напр. поради грешен размер). Как да процедирам?
Не допускаме директна замяна на стоки за други стоки. Въпреки това може да върнеш продукта като част от отказа от договора. Попълни нашия онлайн формуляр и следвай инструкциите, които след това ще ти изпратим по имейл. Ако се интересуваш от различен продукт, трябва да създадеш стандартна поръчка.
Мога ли да върна всякакъв вид стоки?
Определено не. Законът определя точно кои категории стоки не подлежат на връщане. Например плочи, софтуер, дигитални продукти, слушалки за поставяне в ушите, гъдулки за духови инструменти и други подобни. Ние изброяваме всички тези категории в нашите бизнес условия.
Кога ще получа обратно плащането си за върнатите стоки?
Изпращаме парите за върнатата стока или финансов ваучер на тази стойност не по-късно от 14 дни от получаване на пакета и преглед на върнатата стока. След физическия преглед на върнатата стока, ще получиш имейл с потвърждение, че пратката ни е доставена и проверена. По закон разполагаме с 14 дни от датата на получаване в склада за обработка на стоките. Ще получиш парите си обратно по същия начин, по който плащането е пристигнало при нас. За експресни плащания (Paypal, карта, Apple Pay и др.) парите ще постъпят по сметката ви в рамките на 3 работни дни. Банковият превод обикновено отнема 4-5 работни дни.