Изберете държава за доставка на пратката

cookies
Ще намериш нашите „бисквитки” за вкусни
Целта на бисквитките на уебсайта Muziker е да направят твоето посещение при нас приятно изживяване по всяко време. Съгласи се с използването на всички бисквитки, като щракнеш върху бутона „Съгласен съм“ или в настройките избереш само тези, които харесваш. Повече информация.
Съгласен съм
Откажи

Контакт

Преди да се свържеш с нас, разгледай Често задавани въпроси. Ще намериш полезна информация относно поръчки, доставка, рекламации, връщания и други важни теми. Можеш да веднага да намериш отговор на въпроса си, без да чакаш свързване или отговор.

ЧЗВ – Често задавани въпроси 
Онлайн магазин и обслужване на клиенти

Ако имаш някакви въпроси, не се колебай да попиташ. Но преди да се свържеш с нас, увери се, че не намираш отговорът в често задаваните въпроси.

Информация за продукти или поръчки

Чат на нашия уебсайт, имейл, телефон или Facebook – това са каналите, чрез които екипът от умни и желаещи хора ще те посрещнат в отдела за обслужване на клиенти, които с удоволствие ще ти помогнат да избереш правилния продукт за себе си или за приятелите ти. Също така ще те насочат в случай на проблем с поръчката или с плащането.

Ще получиш качествени отговори на технически въпроси от професионалисти в съответната категория. Очакваме твоите въпроси!

Работно време (с изключение на празниците): Безплатни разговори (Пн-Пт 9:00-17:00)

Похвали и оплаквания

Изключително доволен ли си с обработването на твойта поръчка или имаш допълнителен подарък към поръчката? Да не би е станало нещо, което е предизвикало твоето недоволство?

Удоволствието на нашите клиенти е при нас на първо място, така че ни остави обратна връзка. Комплиментите ни правят щастливи, а критиката ни движи напред!

Рекламации и връщане на стоки

Рекламации

Има ли поръчаният продукт повреда или е счупен? Изпратили сме ти грешен продукт, имаш непълна пратката или изобщо не е била доставена? В такъв случай трябва незабавно да не информираш чрез нашия формуляр за рекламация. Нашите колеги от отдела за обслужване за клиенти ще направят всичко, за да гарантират, че тази ситуация ще бъде решена така, да си доволен!

Работно време (с изключение на празниците):   ПОН-ПЕТ 9:00 - 17:00  

Връщане на стока (отказ от договора)

Не си доволен от закупените стоки? Може да се откажеш от договора в рамките на 14 дни. Този срок започва от момента, в който ти лично или посочено от теб лице превземе стоката. Правото на отказ от договора се отнася само за покупки, направени в електронния магазин на Muziker, a.s. и не важи за покупки в мрежата на нашите физически магазини. Ако си член на Muziker club, имаш право на удължен срок за отказ, т.е. 30 дни от получаването на стоките. Ако пазаруваш като фирма, може също да се откажеш от договора в рамките на 14 дни от получаване на стоката.

Работно време (с изключение на празниците):   ПОН-ПЕТ 9:00 - 17:00  

Магазини

Китари, барабани, якета, гребла, грамофонни плочи и много други. Може да опиташ всички тези неща физически и да ги закупиш в нашите магазини. Нашият обучен персонал определено ще ти даде страхотни съвети и ще те насочи, така че да си 100% доволен от покупката. Нашите магазини служат и като място за превземане на онлайн поръчки. Така че не се колебай и ела да не посетиш!

Покажи магазини
Business

В Muziker предлагаме стотици хиляди продукти и хиляди различни марки. Складът ни обаче е достатъчно голям, за да побере дори повече нови продукти, които ще носят радост на хората. Ако сте производители или дистрибутори на продукти за активен отдих и искате да предложите продуктовата си гама на клиентите на Muziker, можете да се свържете с нас на следния адрес.

Маркетинг

Искаме да опаковаме приятно чувство към всяка кутия, която е изпратена от склада и към всички покупки в магазина. Нашият маркетингов екип е тук, за да гарантира на клиентите, че Muziker е правилният избор. Всеки клиент е уникален, заради това се опитваме да създадем атмосфера, в която всеки се чувства комфортно. Предаваме това, което искаме да кажем със снимки, текстове, видеа и вицове. Създаваме общност от клиенти, на които Muziker е любима марка и магазин, в който се връщат с удоволствие.

People and Culture

Както подсказва името, нашият отдел обръща внимание на хората и култура на фирмата. Всяка компания се състои най-вече от хора, затова знаем, че тези, които са доволни и мотивирани, водят напред не само себе си, но и целия Muziker. Ние сме тук, за да ги изслушаме, посъветваме или напътстваме в правилната посока. Ние не сме традиционният HR отдел, който познаваш от повечето компании, занимаващ се само с необходимия административен минимум, т.е. основно заплати, договори или търсене на хора. Напротив, ние сме отдел, който придружава всеки колега по време на неговия „житейски” път в Muziker. Нашата мисия е да участваме в съвместното създаване на среда, в която нашите служители ще бъдат щастливи и ще имат възможности за лично и кариерно израстване - затова темите образование, уелбийнг и лидерство е много важна за нас. Работа ни включва и избор на бъдещи колеги, така че ако имаш интерес да работиш с нас, ще се радваме да се срещнем и да ти помогнем!