Още със създаването на клиентски акаунт на нашия уебсайт ти автоматично ставаш член на системата за лоялност на Muziker Smile. След като се регистрираш, ние ще ти изпратим имейл с лична клубна карта и от там нататък можеш да се наслаждаваш на предимствата, предвидени само за лоялните ни клиенти.
Ще те възнаграждаваме с точки за пазаруване от нас. С всяка покупка, освен радост, ще печелиш точки за лоялност, които можеш да използваш при следващата си покупка. Първо ние ще ги задържим за 30 дни, след което ще ги прехвърлим в твоя клиентски акаунт. Ако към поръчката си закупиш и допълнителната услуга „Удължено връщане на стока, твоите точки ще бъдат добавени едва след изтичане на този период. Ако пазаруваш в някой от нашите магазини, ние незабавно ще добавим точките към твоя акаунт.
Можеш да проверяваш текущия си баланс по всяко време в личния профил на клиентския си акаунт. Можеш също и да попиташ служителите в който и да е магазин на Мюзикер. Всички спечелени точки ще бъдат валидни до 24 месеца от последната ти покупка. Без значение от колко време разполагаш с тях и дали ги използваш, след всяка покупка започва нов 24-месечен период, през който точките ти ще бъдат валидни. Ако обаче повече от 2 години не си посещавал/а нашия уебсайт и не правил/а покупки, ще загубиш всички натрупани точки.
Ако имаш точки и смяташ да направиш покупка, можеш да посочиш каква част от стойността на поръчката си искаш да платиш с точки. Те директно ще се „превърнат“ в пари в твоята количка за пазаруване и общата сума на покупката ти ще бъде намалена с тази сума. Можеш също да използваш точките, за да платиш цялата си покупка, или да ги запазиш за по-късно. Ти решаваш.
Ако искаш да промениш решението си, ще те разберем. Всеки член на системата за лоялни клиенти Muziker Smile разполага с до два пъти по-дълъг срок за връщане, без да посочва причина. Стандартният период по закон е 14 дни, но за членовете на нашата система за лоялност Muziker Smile този период е до 30 дни. Процедурата е следната: в рамките на 14 дни ще ти изпратим пари за върнатите стоки, а в рамките на 14 до 30 дни след получаване на стоките ще възстановим сумата на покупката под формата на ваучер за следващата ти покупка. Продуктите, които не подлежат на връщане поради тяхното естество (напр. от хигиенни съображения), са посочени в нашите Общи условия.
Докато обикновеният клиент има право само на 2-годишна гаранция за нови стоки, членовете на нашата програма за лоялност могат да се ползват от до 3-годишен гаранционен период. Ние ще отстраним за наша сметка дефекта, за който си поискал/а обезщетение по време на удължения гаранционен период, а ако дефектът не може да бъде отстранен, ще получиш ваучер за остатъчната стойност на стоката. Разширената гаранция не покрива консумативи, нетрайни стоки или употребявани и разопаковани стоки. Единствено крайни клиенти имат право да искат разширена гаранция. Всяка рекламация ще бъде обработена възможно най-бързо, но в изключителни случаи това може да отнеме повече от 30 дни поради затрудненията в диагностиката или ремонта.