cookies
Ще намериш нашите „бисквитки” за вкусни
Целта на бисквитките на уебсайта Muziker е да направят твоето посещение при нас приятно изживяване по всяко време. Съгласи се с използването на всички бисквитки, като щракнеш върху бутона „Съгласен съм“ или в настройките избереш само тези, които харесваш. Повече информация.
Съгласен съм
Откажи

Регистрирай се в програмата за лоялност на Muziker Smile и се възползвай от всички предимства, които ще получиш. Нека радостта ти се увеличава с всяка покупка.

Създавай акаунт в Muziker Smile

Още със създаването на клиентски акаунт на нашия уебсайт ти автоматично ставаш член на системата за лоялност на Muziker Smile. След като се регистрираш, ние ще ти изпратим имейл с лична клубна карта и от там нататък можеш да се наслаждаваш на предимствата, предвидени само за лоялните ни клиенти.

Предимства на Muziker Smile

Често задавани въпроси


Какво е Muziker Smile и как мога да стана член?
Muziker Smile е програма за лоялност с много предимства и ползи, която можеш да използваш още с регистрирането си. Всичко, което трябва да направиш, е да създадеш клиентски акаунт в нашия уебсайт. След като се регистрираш, ние ще ти изпратим имейл с лична клубна карта и от там нататък можеш да се наслаждаваш на предимствата, предвидени само за лоялните ни клиенти.

Как мога да събирам точки за лоялност и каква е стойността на 1 точка?
Ще те възнаграждаваме с точки за пазаруване от нас. С всяка покупка, освен радост, ще печелиш точки за лоялност, които можеш да използваш при следващата си покупка. Получаваш една точка за всяко евро, което похарчиш за покупката си. Ако пазаруваш в друга валута, ние ще конвертираме твоите точки и ще ги закръглим според текущия обменен курс.

Къде мога да намеря баланса на точките си за лоялност?
Можеш да проверяваш текущия си баланс по всяко време в личния профил на клиентския си акаунт. Можеш също и да попиташ служителите в който и да е магазин на Мюзикер.

Каква е валидността на точките за лоялност?
Всички спечелени точки ще бъдат валидни до 24 месеца от последната ти покупка. Без значение от колко време разполагаш с тях и дали ги използваш, след всяка покупка започва нов 24-месечен период, през който точките ти ще бъдат валидни. Ако обаче повече от 2 години не си посещавал/а нашия уебсайт и не правил/а покупки, ще загубиш всички натрупани точки.

Как става връщането на стоки в рамките на 30 дни?
Всеки член на системата за лоялни клиенти Muziker Smile разполага с до два пъти по-дълъг срок за връщане, без да посочва причина. Стандартният период по закон е 14 дни, но за членовете на нашата система за лоялност Muziker Smile този период е до 30 дни. Процедурата е следната: в рамките на 14 дни ще ти изпратим пари за върнатите стоки, а в рамките на 14 до 30 дни след получаване на стоките ще възстановим сумата на покупката под формата на ваучер за следващата ти покупка. Продуктите, които не подлежат на връщане поради тяхното естество (напр. от хигиенни съображения), са посочени в нашите Общи условия.

Кога ще ми бъдат начислени точки за лоялност за дадена покупка?
След като направиш покупка, първо ще задържим точките ти за 30 дни, а след това ще ги кредитираме по клиентския ти акаунт. Ако към поръчката си закупиш и допълнителната услуга „Удължено връщане на стока, твоите точки ще бъдат добавени едва след изтичане на този период. Ако пазаруваш в някой от нашите магазини, ние незабавно ще добавим точките към твоя акаунт.

Как мога да използвам точките за лоялност?
Ако имаш точки и смяташ да направиш покупка, можеш да посочиш каква част от стойността на поръчката си искаш да платиш с точки. Те директно ще се „превърнат“ в пари в твоята количка за пазаруване и общата сума на покупката ти ще бъде намалена с тази сума. Можеш също да използваш точките, за да платиш цялата си покупка, или да ги запазиш за по-късно. Ти решаваш.

Защо при отказ от договора в рамките на 30 дни получавам ваучер за следващата си покупка, а не възстановяване на сумата?
Това са нашите правила. Ако се откажеш от договора в рамките на 14 дни след получаване, ние ще ти възстановим сумата за върнатите стоки. Ако върнеш стоките в рамките на 15 и 30 дни след получаване, ще получиш ваучер, който можеш да използваш за следващата си покупка.

Защо не са ми начислени точки за лоялност след направена покупка?
Не можем да ти начислим точки за лоялност, ако не се впишеш в профила си при създаване на поръчка. Регистрирай се и пазарувай само след вписване в сайта. По този начин можеш да си сигурен, че ще получиш точките си за лоялност.

Как работи удължената 3-годишна гаранция?
Докато обикновеният клиент има право само на 2-годишна гаранция за нови стоки, членовете на нашата програма за лоялност могат да се ползват от до 3-годишен гаранционен период. Ние ще отстраним за наша сметка дефекта, за който си поискал/а обезщетение по време на удължения гаранционен период, а ако дефектът не може да бъде отстранен, ще получиш ваучер за остатъчната стойност на стоката. Разширената гаранция не покрива консумативи, нетрайни стоки или употребявани и разопаковани стоки. Единствено крайни клиенти имат право да искат разширена гаранция. Всяка рекламация ще бъде обработена възможно най-бързо, но в изключителни случаи това може да отнеме повече от 30 дни поради затрудненията в диагностиката или ремонта.