cookies
Ще намериш нашите „бисквитки” за вкусни
Целта на бисквитките на уебсайта Muziker е да направят твоето посещение при нас приятно изживяване по всяко време. Съгласи се с използването на всички бисквитки, като щракнеш върху бутона „Съгласен съм“ или в настройките избереш само тези, които харесваш. Повече информация.
Съгласен съм
Откажи

Muziker Професионалeн сервиз

Нашият ангажимент не завършва с доставянето на продуктите

Много малко магазини могат да се похвалят с предимството на оторизиран сервиз. Ние от Muziker бихме искали нашите клиенти да почувстват качеството на нашата услуга от първия контакт и да запазят това положително преживяване през следващите няколко години. Нашият ангажимент не завършва с момента на покупката. Ние знаем, че да оставиш трайно впечатление не означава просто да предлагаме богат избор от качествени стоки за свободното време на разумни цени, да комуникираме бързо и да можем да съветваме нашите клиенти в 26 държави от ЕС или да активираме сигурно и безпроблемно плащане и да доставим стоката навреме. Можем да се грижим за нашите клиенти дори след покупката и няма да ги изоставим, ако нещо се обърка.

Нашият център за рекламации има собствен оторизиран сервиз за ремонт, който може да извършва бързи и професионални ремонти. За да можем да изпълним своите ангажименти за целия гаранционен период и жизнения цикъл без излишно забавяне, ние използваме собствен екип от опитни професионални сервизи, електротехници и тестери. Нашата услуга е оторизирана за ремонт на повече от 30 известни марки. Работим и с други оторизирани служби за повече от 160 марки. Можете да разчитате на нашия опит!

Ние продаваме само висококачествени продукти, повечето от които подлежат на проверка преди изпращане от нашия дистрибуционен център. Но ако въпреки нашите усилия нещо не успее или се намери някакъв дефект в закупения продукт, имате право да изискате гаранция. Как мога да предявя рекламация?