Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Универсално велосипедно седло за състезания за издръжливост с комбинация от съвместима с карането подсилена с карбон найлонова обвивка и релси от S-сплав.
- TEMPO ARGO R5 е универсално издръжливо пътно седло с дизайн с къс нос и щедра седалищна опора, която насърчава стабилността.
- Когато традиционната форма на седлото насърчава ездачите да променят позицията си често за по-добър лост, Argo поставя ездача в по-легнала позиция, осигурявайки по-голяма стабилност и по-добро разпределение на теглото.
- Късата дължина на Tempo Argo позволява на ездача да седи по-напред, без да оказва ненужен натиск върху чувствителните тъкани.
Той също така разполага с ергономичен изрез, който е разработен чрез подробен анализ на налягането и информация от медицински експерти. - Argo е най-универсалната форма на седло и всяка версия отговаря на различни стилове на каране. Като опция за издръжливо каране, Tempo Argo е проектиран да доставя усещане при каране, което отговаря на балансираната геометрия на днешните универсални пътни машини.
- Подложката е направена от патентована формула на пяна тип 2 на fizik, малко по-дебела около областта на седалищните кости, за да поддържа по-изправена стойка при каране.
- Омекотяването е малко по-меко и по-прогресивно от вида, който използваме на състезателни седла, осигурявайки повече комфорт на дълги разстояния.
- Argo е продукт на програмата Fizik Concepts, междудисциплинарно сътрудничество на водещи експерти от индустрията и академици, извършващи изследвания и анализи върху технологията, дизайна, физиологията и монтажа на велосипеди в търсене на начини за подобряване на производителността при колоездене.
спецификации
- Tempo: Универсална пътна серия, предназначена за най-приятното изживяване при каране
- Argo: универсално седло с къс нос, което насърчава стабилността и облекчава натиска върху областта на меките тъкани
- R5: комбинация от съвместима с карбонова найлонова обвивка и релса от S-сплав
- Wingflex: страничните ръбове на черупката се огъват и се адаптират към движението на вътрешните крака на ездача
- Тип 2 пяна: прогресивно омекотяване, с по-нисък модул на компресия