Условия и гаранции за най-добра цена:


Какво означава гаранция за най-добра цена?

. Преди да закупите: да ни посочите по-добра цена от който и да е конкурент и да изчакате нашия отговор. Нашите оператори ще се свържат с Вас и ще ви предложат възможно най-добрата оферта, без никакви изключения: всички марки и всички продукти и във всички случаи, които бъдат в съответствие с условията на тази гаранция.

. След закупуване: в рамките на 30 дни след закупуването си в MUZIKER все още можете да изискате нашата Гаранция за Най-Добра цена. Ако намерите по -добра оферта за продукта, който вече сте купили или дори ако цената падне в нашия собствен електронен магазин, вие имате право на купон за възстановяване на стойността на разликата между цената, която плащате, и най-добрата оферта, която сте намерили.


Как мога да поискам по-добра цена преди покупка?

За да попитате MUZIKER за тази оферта, трябва да:
. Намерите продукта, който искате да купите в нашия електронен магазин; Кликнете върху опцията "Гаранция за най-добра цена", която се намира в долния десен ъгъл на страницата на продукта;
. Попълнете формуляра с необходимите полета и ни изпратете линка на най-добрата оферта, която сте намерили;

Ако офертата ви отговаря на условията на тази гаранция, в рамките на един работен ден от екипа ни ще се свържем с вас и ще ви насочим как да направите покупката си на по-ниска цена.

 

И какво, ако намеря по-добра оферта след като закупя продукт от MUZIKER? Как мога да поискам компенсация?

В този случай, всичко, което трябва да направите, е да изпълните следните няколко стъпки:
. Достъп до личният ви акаунт в MUZIKER;
. Отидете в менюто "Поръчки", където можете да намерите историята на вашите поръчки;
. Изберете поръчката, която съдържа продукта, за който сте намерили по-добро предложение;
. Кликнете върху възможната опция, за да заявите вашата Гаранция за най-добра цена и да попълните исканата информация.

Искането ви ще бъде анализирано възможно най-скоро и екипът ни ще се свърже с вас в рамките на два работни дни, за да Ви предостави купона за възстановяване на средства.


Как ще ми предложи MUZIKER оферта и какво трябва да направя за да купя продукт с новата му цена?

Вашите искания ще бъдат обработени възможно най-скоро, в рамките на два работни дни. В този период ще бъдете уведомени от нашия отдел за обслужване на лиенти, който ще ви инструктира как да продължите за да направите покупката с новата цена. Не се притеснявайте, ще бъде много бързо и лесно и ние ще бъдем с вас по целия път!


Колко дълго след закупуването ми мога да поискам купон за възстановяване?

Най-добрата гаранция за цената може да бъде заявена до 30-ия ден след покупката в нашия електронен магазин или физически магазин.


Колко време ще важи в MUZIKER искането ми за купон?

Поради 30-дневната гаранция за връщане на парите, предлагана от MUZIKER, купонът ще бъде издаден едва след изтичането на този период. Искането обаче ще бъде обработено, веднага след като бъде изпратено от клиента и ще му бъде отговорено в рамките на срока от два работни дни.


В какви случаи не мога да претендирам за тази гаранция?

Когато офертата на конкурента не е постоянна цена, а е по-скоро за ограничен период от време (като продажби, отстъпки или всякаква друга специална цена);

. Когато офертата е от несертифициран конкурент (за целите на тази гаранция MUZIKER счита за сертифицирани конкуренти тези, които: а) имат операции както в електронния магазин, така и в физически магазини и б) са сертифицирани от поне един орган на електронната търговия;

. Когато конкурентът няма продуктта на склад или не е на разположение веднага за да може да бъде доставен;

. ако Muziker няма продукта на склад;

. Когато офертата е свързана с продукти, които са били отворени, ремонтирани или които имат признаци на използване или неизправност, каталози на Б-сток продукти или други условия, различни от нови и неотворени;

. Когато искането е направено повече от 30 дни след покупката;

. Когато по-добрата цена на конкурента е резултат от купони за отстъпка или ваучери от всякакъв вид.


Но какво ще стане, ако купя продукт и след няколко дни този продукт вече се продава с отстъпка в MUZIKER?

Ако продуктът се появи на промоция в MUZIKER, ние ще предоставим купон за клиентите, които са платили по-висока цена за този продукт в нашия електронен магазин. Защо правим това? По този начин можете да сте сигурни, че когато купувате в MUZIKER, няма да рискувате да загубите пари, като намерите по-добра цена няколко дни по-късно.


След като получа купона си, колко време мога да използвам тази отстъпка в MUZIKER?

След като купонът е изпратен от нашия екип, клиентите ни имат 6 месеца, за да се възползват от него. След този период купонът губи своята валидност.


Намерих по-добра цена, но офертата просто изчезна. Какво мога да направя?

За съжаление, не много, освен да потърсите, за да се появи отново. Задължението за доказателството остава на лицето, което иска гаранцията, което означава: клиентът. MUZIKER не трябва да предоставя каквито и да било доказателства, които да покажат, че заявената оферта не съществува или е невалидна.


Тази гаранция важи и за вашите физически магазини?

Да, това и всички други предимства на нашия електронен магазин. Но в този случай нашите физически магазини няма да могат да обработват заявки от покупки, направени в нашия електронен магазин. Освен това само покупки, направени от регистрирана клубна карта на MUZIKER, ще могат да изискват тази гаранция в някой от нашите физически магазини.


© 2004-2019 Muziker | Best price