cookies
Ще намериш нашите „бисквитки” за вкусни
Целта на бисквитките на уебсайта Muziker е да направят твоето посещение при нас приятно изживяване по всяко време. Съгласи се с използването на всички бисквитки, като щракнеш върху бутона „Съгласен съм“ или в настройките избереш само тези, които харесваш. Повече информация.
Съгласен съм
Откажи
Прекратена продажба

Inmotion V11 Електрически моноцикъл

5
INMOTION е глобално фокусирана технологична компания, създаваща електрически превозни средства за личен транспорт. Компанията е основана през 2012 г. и се управлява от технически екип с богат опит в роботиката и превозните средства. Тези най-добри...
Прекратена продажба
Този продукт не се произвежда или не е част от актуалната оферта.

Код на продукта: V11 | ID: 1013250

Inmotion V11 Електрически моноцикъл

Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:

INMOTION е глобално фокусирана технологична компания, създаваща електрически превозни средства за личен транспорт. Компанията е основана през 2012 г. и се управлява от технически екип с богат опит в роботиката и превозните средства. Тези най-добри таланти работят в тясно сътрудничество с разрастващите се дизайнерски и научноизследователски екипи, за да произвеждат непрекъснато вълнуващи нови продукти.

Технологии V11

Дизайн против въртене

  • Изключителен патентован дизайн, който гарантира вашата безопасност при повдигане на колелото. Едно просто натискане за прекъсване на захранването.

Изключително големи педали против хлъзгане

  • Оборудван с педал с шкурка, той ви дава повече изживяване при каране и ви помага да се справите с различни условия на пътя.

Вградена стойка за вашия електрически монокол

  • Спрете колелото си където пожелаете.

Подобрен плавателен съд

  • В сравнение с последното поколение, той е много по-силен. Дръжката на количката е завързана за основното тяло с пръчка от алуминиева сплав и ръчно одеяло от чакъл.

Зареждане на таблото за 4 часа с двойни портове за зареждане

  • Зареждайте вашето електронно устройство навсякъде с 5 V / 2.1A USB порт.

Роден в дивата природа

  • За да получите най-доброто изживяване при каране извън пътя, гумата с размери 18 x 3 инча идва с него. По-стабилен на неравни терени.

Водеща охладителна система

  • Решението за три начина за поглъщане на топлина се състои от иновативната и ефективна охладителна система. Безстрашен при изкачването на онези хълмове, от които сте се страхували преди.

Свети ярко като кола

  • Дневна светлина работи през цялото време, което помага за преминаване при условия на слаба светлина през деня. Яркият централен фар може лесно да осветява пътя пред вас. Регулируемият обхват на фаровете може да бъде зададен в приложението Inmotion.

Задна светлина на нивото на автомобила

  • По-ярка светлина, която да ви покрива отзад.

Иновативна и революционна BMS

  • Има две отделни и съвместни батерии на LG, които могат да работят независимо, което означава, че едната батерия се повреди по време на каране, другата батерия все още може да осигури енергия за каране. И е лесен достъп до приложението, за да разберете коя батерия е повредена.

Абсорбатор на удари

  • Вграденото регулируемо окачване с пневматична пружина може да ви осигури най-комфортното изживяване при каране, което можете да получите от електрически монокол.

Технически подробности

  • Пробег: 27 мили (120 км) *
  • Максимална скорост: 31,25 mph (50 km / h) **
  • Ъгъл на катерене: 35°
  • Товароносимост: 120 кг
  • Време за зареждане: Приблизително 8,0 часа и 4,0 часа с две зарядни устройства ***
  • Мощност на мотора: 2200 W
  • Входно напрежение на зарядното устройство: AC 110-240 V 50 / 60 Hz
  • Изходно напрежение на зарядното устройство: DC 84 V * 2,5 A
  • Батерия: 84 V 1500 WH
  • Фар: 18 вата за кола
  • Bluetooth: Bluetooth 5.0. BLE
  • Температура на околната среда: Стандартно зареждане: 32 ~ 131°F (0 ~ 55°C)
  • Температура на околната среда при изхвърляне: -4 ~ 149 (-20 ~ +65)
  • Разстояние между стъпалото и земята: 3,55 ~ 6,30 инча (9 ~ 16 cm)
  • IP оценки: IP55

* Пробегът е измерен при температура от 25°C, около 20 km/h, полезен товар от 70 kg и равна настилка. Факторите като навик на шофиране, температура на околната среда, състояние на пътната настилка, полезен товар и т.н. ще повлияят на пробега при непрекъснато пътуване.

** Максималната крейсерска скорост е измерена при 25°C, полезен товар от 70 kg, пълно електрическо напрежение и равна настилка. Фактори като навик на шофиране, температура на околната среда, състояние на пътната настилка, полезен товар и т.н. ще повлияят на скоростта.

*** Времето за зареждане варира в зависимост от температурата на околната среда и капацитета на батерията, който може да се промени с течение на времето. Допълнителното зарядно трябва да се закупи отделно.

Препоръчителни аксесоари

Общ резултат, базиран на 4 потребителски мнения:

5

Michal T.

Общото впечатление

Дата
11.07.2023

Koleso je vacsie a postoj vyssi ako v8, takze to chvilku trva si zvyknut... ale inak zatial bez problemov - splna ocakavania.

Miroslav B.

Общото впечатление

Дата
20.06.2023

Aj keď je V11 vývojovo už niekoľko rokov staré koleso, stále (r.2023) je to TOP zariadenie pre mestské používanie. Na V12 mi chýba pruženie (inak skvelé mestské koleso), V13 je totálny mamut - skôr na cestovanie (áno, real life range je trochu problém), než na mesto. Dojazd tohto kolesa v reálnom svete s 1.500Wh baterkou je po meste cca rovnaký (dobre, málinko menší) ako má KingSong S22 s 2220Wh napriek ich marketingovému machrovaniu s účinnosťou, pruženie je nádherne mäkké a vôbec prevedenie od Inmotionu je fakt podstatne lepšie než akýkoľvek aktuálny KingSong alebo GotWay/Begode. S aktualizáciou FirmWare V11 z roku 2022 prišiel vynovený Commuting režim s nezávislým nastavením mäkkosti pedálov pre zrýchlenie a spomalenie... a to je proste paráda. Parameter "kúpim znova" je v tomto smere u mňa JEDNOZNAČNE ÁNO. Ale pravdou je, dobre poznám iba InMotion - prešiel som si celou ich EUC produktovou radou od V5 a ako tak SegWay/NineBot. Nejaké KingSongy a Begody som mal šancu len krátko poskúšať, takže ich hodnotím iba podľa skúseností kamošov... a terén nejazdím, lebo som starý ako čierne uhlie.