Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
След събиране на години на данни и обратна връзка от нашите спортисти от Световната купа по спускане и Ендуро, Shorty е напълно обновен.
- Оформлението на копчетата е променено, за да се подобри сцеплението с мокра настилка, представянето в завоите и способностите за изливане на кал.
- По-тесният корпус от 2,40" подобрява просвета на рамката и вилицата, когато нещата станат наистина небрежни и намалява теглото.
Спецификации:
- Опции за 3C MaxxTerra и 3C MaxxGrip
- Налични спецификации за пътека, ендуро и спускане
- Корпус за безкамерна готовност (TR).
- Корпус с широка следа (WT), оптимизиран за джанти с ширина 30-35 мм
- Категория: пътека, ендуро, спускане
- Препоръчителна употреба: Суха и насипна, мокра и небрежна
- Препоръчителен монтаж: отпред и отзад
Технологии:
- 3C MaxxTerra: Междинна конфигурация, използвана в избрани планински гуми. 3C MaxxTerra е по-мек и предлага повече сцепление от 3C MaxxSpeed, но осигурява по-добро износване на протектора и по-малко съпротивление при търкаляне от MaxxGrip.
- 3C MaxxGrip: 3C MaxxGrip сместа на Maxxis използва най-лепкавата, най-бавно отскачаща гума, която предлагаме в гума за планински велосипед. Тази смес с високо сцепление е същата, използвана от нашите топ спортисти от Световната купа по спускане и Ендуро и вече се предлага в различни конфигурации на корпуса, за да покрие всички ездачи.
- EXO: Устойчив на рязане и абразия материал, добавен към страничните стени на много гуми за планински велосипеди и чакъл на Maxxis. Тази плътно тъкана материя е лека и много гъвкава, което гарантира, че работата на гумата остава незасегната. Изберете EXO Protection за подобрена издръжливост при каране на чакъл, XC и лекотоварни пътеки.
- DoubleDown (DD): Нашето решение за корпус за ендуро състезания и използване на електронни велосипеди. Два слоя от нашия лек 120 TPI материал на корпуса са комбинирани с бутилова вложка на страничната стена, за да създадат изключително издръжлива гума с повече обратна връзка по пътеката, отколкото гума за спускане. Гумите DoubleDown са незначително по-леки от техните аналози за спускане, но всъщност разликата в „усещането на пътека“ е това, което ги отличава. Някои ездачи може да предпочетат силно амортизираното каране, осигурено от гума за спускане.
- Готов безкамерен: Готовите безкамерни гуми предоставят на ездача много предимства: възможност за по-ниско въздушно налягане, което подобрява сцеплението; по-ниско съпротивление при търкаляне в сравнение с гума от тръба тип; и по-малък шанс за сплескване, защото няма тръба. Готовите безкамерни гуми са обозначени с буквите „TR” на страничната стена, трябва да се монтират на съвместими с безкамерни джанти и изискват използването на течен уплътнител за поддържане на налягането. Течните уплътнители имат допълнителното предимство за запечатване на малки пробиви. Не забравяйте да проверявате редовно уплътнителя си и да го освежавате, ако е необходимо, тъй като той ще изсъхне с течение на времето.
- широка пътека: Конструкцията Wide Trail (WT) оптимизира оформлението на протектора и профила на гумата върху днешните модерни, по-широки джанти. Традиционните гуми са проектирани около по-стари, по-тесни джанти и могат да създадат прекалено квадратен профил на гумата, което води до по-малко от оптимално представяне. Гумите WT са оптимизирани за 35 мм вътрешна ширина на джантата, но е доказано, че работят в диапазон от 30-35 мм вътрешни ширини на джантите, в зависимост от предпочитанията на ездача. Гумите Maxxis Wide Trail XC са оптимизирани за използване с джанти с вътрешна ширина 30 мм, но ще се представят добре на джанти с тесни до 25 мм. Maxxis не препоръчва джанти по-широки от 30 мм или по-тесни от 25 мм.