cookies
Ще намериш нашите „бисквитки” за вкусни
Целта на бисквитките на уебсайта Muziker е да направят твоето посещение при нас приятно изживяване по всяко време. Съгласи се с използването на всички бисквитки, като щракнеш върху бутона „Съгласен съм“ или в настройките избереш само тези, които харесваш. Повече информация.
Съгласен съм
Откажи
Прекратена продажба

Wilier Cento10 Hybrid Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Bronze Glossy M

Cento10 Hybrid е състезателният велосипед с асистент на педала, който поставя нов, много висок стандарт за категорията. Има толкова много аспекти, които го правят уникален на пазара: аеродинамика, пълна интеграция, лекота и по-голяма безопасност...
Прекратена продажба
Този продукт не се произвежда или не е част от актуалната оферта.

Код на продукта: E112LDW.3Y7-M | ID: 386286

Wilier Cento10 Hybrid Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Bronze Glossy M

Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:

Cento10 Hybrid е състезателният велосипед с асистент на педала, който поставя нов, много висок стандарт за категорията. Има толкова много аспекти, които го правят уникален на пазара: аеродинамика, пълна интеграция, лекота и по-голяма безопасност при каране, само за да назовем само няколко.

С Cento1 Hybrid вече достигнахме високо ниво на качество при състезателните велосипеди с асистенция на педала. Сега, с версията Cento10, достигаме висоти на качеството на строителството, които бяха невъобразими до преди малко.

Можете да предефинирате границите на собствения си опит на състезателен мотор с дизайн и ниво на интеграция, които го правят дори по-подобен от всякога на традиционния състезателен мотор.

Характеристика:

  • Усещането за състезателен велосипед: Двигателят е разположен вътре в главината на задното колело, така че долната скоба може да бъде оразмерена като тази на обикновения велосипед. Това ви позволява да инсталирате стандартни вериги. Това решение поддържа усещането за въртене на педала на традиционния велосипед.
  • Леко: Въпреки че теглото не беше проблем в света на електронните велосипеди до преди малко, лекотата се превърна в ценност, определяща качеството на продукта, производителността и използваемостта. С Cento10 Hybrid намалихме теглото на рамката със 7% *. Интеграция, с интегрирания монокок кормило Alabarda и лека рамка, която тежи само 10,5 кг в горната конфигурация. Когато потребителят, маршрутът и употребата са еднакви, можем да спестим 4,5% от заряда на батерията. Това голямо спестяване допълнително разширява хоризонтите на мотористите Cento10 Hybrid.
  • Пълна интеграция: Подобно на другите шосейни мотоциклети на Wilier, всички кабели на Cento10 Hybrid са интегрирани вътре в рамката. Избрахме това решение не само заради по-елегантния си външен вид, но и за подобряване на производителността. В допълнение към скриването на кабелите в кормилото на Alabarda и рамката, ние също подобрихме аеродинамиката благодарение на тръбите, които използвахме на Cento10 Hybrid. По-малки обеми, по-малка повърхност, изложена на въздуха, и пресечени профили на опашката подобряват аеродинамиката с 8% по отношение на Cento1 Hybrid.
  • Германски отлични постижения: Нашето подразделение Ebikemotion си партнира с лидера в доставката на автомобилни технологии Mahle, за да разработи и произведе някои от най-леките и най-добрите интегрирани системи за подпомагане на педалите на пазара.
  • Точно като карането на редовен велосипед: X35 + PAS включва серия от компоненти, които се интегрират безпроблемно в най-новите състезателни велосипеди. С тегло само 3,5 кг (мотор, батерия, кабели и контролер), това е един от най-леките PAS на пазара. Нашата версия X35 + използва протокола за комуникация ANT +, за да се свърже с най-модерните циклокомпютри на пазара.

Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:

Други характеристики:

  • Двигател в задната главина: Задвижващият мотор е монтиран в главината на задните колела, като задейства помощта плавно и безшумно. Когато спрете да въртите педалите или скоростта ви надвишава 25 км / ч, изходната мощност спира без усещане за спирачно триене.
  • Нежна мощност: Въртящият момент от 40 Нм е идеален за използване на път или лек чакъл. Тази добре балансирана мощност помага за по-добро управление на живота на батерията по по-бързи и по-конкурентни маршрути. Усещането при включване на помощ е подобно на това, когато някой натиска мотоциклета на хълм или при стартиране в изправено положение.
  • Капацитет на батерията 250 WH: Скромен капацитет, идеален за леки мотоциклети с педал като нашата серия Hybrid. Батерията е малка за лесно задържане в долната тръба. Общият капацитет на системата ви дава спокойствие при излети с големи височинни разлики.
  • Увеличете разстоянието си: Допълнителният живот на батерията разширява хоризонтите на педалите. Капацитетът на батерията увеличава времето за доставка на енергия с около 80%. Допълнителната батерия може да бъде прикрепена към тръбата на седалката с помощта на нитове за втория държач на бутилката за вода.
  • Рекордно тегло: Най-лекият PAS на пазара. Миниатюризираните компоненти плюс обилна доза технически характеристики осигуряват рекордно тегло.
  • ANT + свързаност: Системата използва ANT + за диалог с устройства на трети страни. Това осигурява всички видове допълнителна информация, която може да се показва на най-новите циклокомпютри, като Garmin и Polar.
  • Ефективно натискане: Максималната мощност от 250 W на наистина лекия мотор повишава ефективността на педалите. Двигателят се включва, следвайки кривата на подаване на мощност в зависимост от това как използвате велосипеда. Каденсът задейства течност и ефективна мощност, без усещане за съпротива.
  • Новата конфигурация на долната скоба: Също така проучихме и подобрихме долната скоба, за да постигнем онзи вид, типичен за традиционния състезателен мотор. Q факторът и размерът на манивелата са идентични с тези на Cento10PRO. Благодарение на новата конфигурация успяхме да подобрим херметичността на изхода за зареждане. В сравнение с предишната версия, изходът за зареждане на Cento10 Hybrid е наклонен на 60 ° от горната тръба. Така че, ако вали или ако водата попадне в изхода за зареждане, тя изтича, без да се засяга електрическата система.
  • Повишена безопасност при каране: Подобрихме значително безопасността при каране с новата конфигурация на бутоните на iWoc. Бутонът вече е инсталиран с опора на кормилото, което позволява на ездачите да взаимодействат със системата Ebikemotion, без да се налага да махат ръцете си от кормилото. На Cento10 Hybrid ездачите могат както да изберат избора на ниво на помощ, така и да проверят заряда на батерията, като същевременно държат двете си ръце в горната част на кормилото. При предишните модели те трябваше да свалят ръката си от кормилото и да погледнат надолу към бутона в горната тръба.

Параметри и спецификации

Размер

Размер на велосипеда

M


Характеристики

Спирачка


Свойства

Максимална скорост

Заден дерайльор

Брой предавки

Цвят според производителя

Bronze Glossy

Вилка

Марка на група компоненти

Спирачен вариант

Предни дерайльор

Колче за седалка

Седалка

Хедсет

Долна скоба

Велокасета

Верига

Педали

Тип мотор

Модел година

2021


Рамка

Рамка

Carbon Monocoque


Материал

Захранване

Мощност (Watt)

250

Tип на батерията

Захранване

230V


Аксесоари

Група на компонентите

Shimano Ultegra

Включен захранващ aдаптер

да


Размери и тегло

Диаметър на колелата

Tегло

11,4 kg (Размер M)


Държава

Проектиран в

Страна на произход

Италия


Препоръчителни аксесоари