Целта на бисквитките на уебсайта Muziker е да направят твоето посещение при нас приятно изживяване по всяко време. Съгласи се с използването на всички бисквитки, като щракнеш върху бутона „Съгласен съм“ или в настройките избереш само тези, които харесваш.
Повече информация.
Състезателна рамка и перфектният баланс между производителност и комфорт. Cento10NDR ще ви позволи да прекарате дълги часове в седлото, благодарение на специално проектираната си геометрия на издръжливост и системата Actiflex - новият подход на...
Прочетете още
Прекратена продажба
Този продукт не се произвежда или не е част от актуалната оферта.
Състезателна рамка и перфектният баланс между производителност и комфорт. Cento10NDR ще ви позволи да прекарате дълги часове в седлото, благодарение на специално проектираната си геометрия на издръжливост и системата Actiflex - новият подход на Wilier за абсорбиране на задните вибрации, генерирани от неравности в пътната настилка.
Характеристика:
В търсене на състезателен комфорт: Пазарът на шосейни велосипеди се развива. Новите потребители идват в света на високопроизводителните велосипеди с различни цели, различни от чисто състезателни. Те искат по-спокойна геометрия, опция за поставяне на по-широки гуми и дискови спирачки и възможност за колоездене на дълги разстояния без дискомфорт. По същество те искат перфектната комбинация от отзивчивост, производителност, леко тегло, качество на возене и комфорт. С Cento10NDR събрахме всички тези аспекти, които досега принадлежаха на съвсем различни визии и преживявания при колоезденето.
Actiflex: Actiflex е сърцето на рамката Cento10NDR, осигуряваща изцяло нова връзка между стойката на седалката и стойките на седалката. Използвайки внимателно проектирана алуминиева връзка и разсейвател на технополимер, ние можем да дадем на задното колело няколко милиметра ход. Торсионната твърдост на алуминиевата връзка остава сравнима с традиционните монококови въглеродни седалки, въпреки различните свързани връзки. Тази твърдост придава състезателни характеристики на рамката, но в същото време позволява на задното колело да се движи нагоре и надолу по неравности, причинени от несъвършенства в пътната настилка. Свързан към връзката има разсейвател, който стабилизира кинематичното движение на задния триъгълник. Този специален технополимер има невероятни механични свойства, висока атмосферна устойчивост и може да функционира при температури от -40 ° C до + 150 ° C. Дисипаторът ще бъде направен в три различни цвята за различните нива на плътност, което означава, че Actiflex може да бъде настроен перфектно според теглото на ездача и / или вида на терена, който обикновено срещат на своя мотор.
Пълна интеграция: Изисканият дизайн на кормилната тръба, комбиниран със специалната форма на главата, позволява да се прокарат до три кабела вътре в рамката. Така че, ако използвате електронни зъбни колела и дисково спиране, моторът няма да има открити кабели, придаващи на Cento10NDR красиво изчистен вид.
Аеродинамична: Cento10NDR е готова за състезания рамка, получена от Cento10AIR, нашия лек аеродинамичен мотор от висок клас. Както и в Cento10AIR, новото творение на Wilier е разработено в съответствие с правилата Naca-Low-Speed - аеронавигационни алгоритми, които ни позволяват да проектираме рамковите тръби с възможно най-висока аеродинамична ефективност. Наред с алгоритмите NACA, Wilier използва и друга важна концепция в аеродинамиката: теорията на Kamm. Всъщност всички профили са проектирани с намаляване на теглото и увеличаване на твърдостта, без да се засяга аеродинамичната ефективност.
Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Други характеристики:
Максимална гъвкавост с технологията на двойните спирачки: Cento10NDR е първият пътен мотоциклет, чиято рама и вилка могат да бъдат оборудвани с два различни типа спирачки: дискови спирачки с мостове и 160 мм ротори или традиционни спирачки с директно монтиране с бързо освобождаване. Това решение разширява наличните конфигурации на Cento10NDR, което означава, че рамката винаги е готова за модернизирана спирачна система. Вилицата и задният триъгълник са проектирани да побират широка гама от гуми: до 28 мм с директно монтиране или до 30 мм, ако се използват дискови спирачки.
Балансиран дизайн: Балансиран дизайн означава, че пътуването се чувства еднакво при всички размери на рамката Cento10NDR. Секциите на тръбите в различните размери са различни, за да се гарантира, че твърдостта, комфортът и качеството на каране са еднакви за всеки произведен размер на рамката.
Геометрия: Геометрията на рамката е ключова, когато става въпрос за мотоциклети с издръжливост. За да се предложи на състезателите Cento10NDR максималното ниво на състезателен комфорт, трябва да се преосмислят пропорциите между рамковите тръби. Крайният резултат е позиция, която е малко по-къса и по-висока, отколкото при традиционните състезателни геометрии, благодарение на по-къс обхват и по-голям стак. Тази комбинация от обхват и подреждане дава по-удобна позиция, без да се използват дистанционери между стеблото и рамката. Колко често виждаме велосипедисти с чисти състезателни мотори и няколко сантиметра дистанционни елементи на кормилната тръба? Сега с Cento10NDR цялостният външен вид на мотора ще бъде хармоничен, пропорционален, балансиран и в същото време готов за състезание. Графиката Reach & Stack показва правилната позиция на шестте размера на Cento10NDR (светлосиня линия) в сравнение с други рамки на Wilier Triestina, разработени през последните години.