Целта на бисквитките на уебсайта Muziker е да направят твоето посещение при нас приятно изживяване по всяко време. Съгласи се с използването на всички бисквитки, като щракнеш върху бутона „Съгласен съм“ или в настройките избереш само тези, които харесваш.
Повече информация.
Wilier Filante SLR Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Velvet Red Glossy M Shimano
Естествената еволюция на Cento10PRO, нашия аеродинамичен мотор от висок клас, използван от професионалисти. Filante SLR е изключително лек аеродинамичен велосипед със значително подобрено съотношение твърдост / тегло. Използвахме същите материали...
Прочетете още
Прекратена продажба
Този продукт не се произвежда или не е част от актуалната оферта.
Wilier Filante SLR Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Velvet Red Glossy M Shimano
Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Естествената еволюция на Cento10PRO, нашия аеродинамичен мотор от висок клас, използван от професионалисти. Filante SLR е изключително лек аеродинамичен велосипед със значително подобрено съотношение твърдост / тегло. Използвахме същите материали и технологии, както при конструирането на Wilier 0 SLR.
Резултатът е аеродинамична рамка от гамата, която допълва нашия чист велосипед за изкачване, използван от Astana Pro Team и Total Direct Energie.
Характеристика:
Аеродинамични: Filante SLR е проектиран да увеличи аеродинамичните характеристики в реални условия на околната среда. Дизайнът се основава на данни, записани в аеродинамичния тунел (където вятърът е много чист за хомогенни емпирични резултати), като същевременно взема предвид реалния свят. По този начин ние не само оценяваме типичните данни за аеродинамичния тунел (ъгли на отклонение от -20 ° до + 20 °), но също така разглеждаме турбуленцията на околната среда, която влияе на мотора по много различни причини. Ето защо преработихме профилите, започвайки със стандартните NACA аеродинамични профили / KAMM опашка, които вече нямат остри ръбове на гърба. Омекотените ъгли подобряват производителността дори когато въздушният поток е нарушен. Вътрешността на предната вилка е разширена със 7 мм, което я прави с 13,6% по-широка от Cento10PRO. По този начин преместихме лопатките на вилиците от колелото, намалявайки турбулентността и подобрявайки аеродинамиката.
Леки и отзивчиви: Новите аеродинамично оптимизирани профили ни помогнаха да премахнем допълнително тегло в конструкцията на рамката. Формата няма остри ръбове, поради което се изисква по-малко материал и по-малко смола в ъглите. Това подобрява хомогенността на вътрешността, намалявайки теглото на рамката до само 870 грама. Моторното кормило Filante е направено от същия въглерод, който използваме за огледалния фотоапарат Wilier 0. Благодарение на различните видове въглерод, които използвахме в комбинация с течнокристалния полимер, уникалното позициониране на влакната и строителната технология, достигнахме абсолютно ниво на лекота и твърдост. По-ниското общо тегло в сравнение с изключителната твърдост увеличава STW с 12,5%. Това подобрение се усеща ясно с прецизността на управлението и усещането за безопасност при високи скорости.
240 налични фитинги: Тъй като тръбата на кормилото на вилицата вече не е скосена, можем да монтираме до 35 мм дистанционни елементи под кормилото. Чрез комбиниране на размерите на рамката, размерите на кормилото и дистанционните елементи можем да постигнем 240 различни фитинга, без да се припокриват между комбинациите. Това се удвоява с двата налични стълба на седалката с отстъп от 15 мм или 0 мм.
Кормило и интегрирани кабели: Освен че е леко, (350 грама за размера 101x42), новото вградено кормило Filante Bar от въглероден монокок разполага с кабелите на спирачките и дерайльора, насочвайки ги към вътрешността на рамката. Дизайнът му е много прост, с извити и заоблени линии за максимална ергономия на сцепление.
Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Други характеристики:
Лесно монтирани дистанционни елементи: Разделителите между рамковите слушалки и кормилото са направени от композитен материал с висока твърдост, със специална кухина за кабелите. Те са съставени от две части за бързо сглобяване и разглобяване, без да пречат на кабелите, преминаващи от кормилото към рамката.
Балансиран дизайн: Шест размера, едно усещане. Секциите на тръбите с различни размери са проектирани да поддържат постоянна твърдост, качество на работа и комфорт при всеки размер на рамката.
Система за бързо освобождаване чрез ос: Друга нова функция е системата Mavic Speed Release чрез ос, която позволява бързо изваждане на колелото от рамката. По този начин не е необходимо оста да се изважда напълно от главината на колелото. Това решение значително намалява времето за освобождаване и вкарване на колелото. По време на състезания това решение намалява времето за смяна на колелата средно със 7 секунди в сравнение с традиционната система за ос.