Всеки може да стане член на клуба, просто се регистрирайте. Можете да регистрирате членството си на нашия уебсайт заедно с регистрацията си като клиент или чрез апликация на таблет. След като се регистрирате, ще ви изпратим непрехвърлима карта за лоялност по електронната Ви поща и от този момент нататък можете да се насладите на предимства, които не даваме на никого, освен на членовете на клуба. Ретроспективна регистрация на членството не е възможна и членството се прекратява при анулиране или прекратяване от ваша или наша страна.
Въпросът е прост! Ние ще ви наградим с точки за вашата покупка. Можете да видите броя точки, които можете да спечелите за покупката, в подробности за продукта на нашия сайт. След покупката ви първо ще резервираме вашите точки и ще ги освободим за всяка употреба след 30 дни. Ако обаче сте активирали нашата услуга с възможност за удължаване на срока за връщане на стоки с още 30 респ. 60 дни, ще имате резервирани точки 60 респ. 90 дни. След като закупите от един от нашите физически магазини намиращи се в Словакия и Чехия, можете да осребрите точките веднага. Когато направите друга покупка в нашия онлайн магазин, лесно можете да платите всяка част от сумата в кошницата (дори сумата за цялата покупка), като заплатите с точки.
Можете да проверите текущото си салдо по всяко време в личния профил на клиентския си акаунт или да попитате служителя на магазина за тази информация. Но внимавайте! Само най-лоялните заслужават тази награда за лоялност! Ако не купите отново в рамките на 6 месеца от последната си покупка, половината от спечелените точки ще бъдат конфискувани. От друга страна, дори и малка покупка удължи точките, получени с още шест месеца. Заявления за присъждане на точки за покупки, направени преди валидна регистрация, членство, за съжаление, не можем да приемем.
Когато правите покупка в нашия онлайн магазин, вие определяте каква част от сумата, която искате да платите с точки. Точките се „конвертират“ в пари директно в количката за пазаруване и общата сума на покупката се намалява с въпросната сума. На всеки 100 „платени“ точки общата ви сума ще бъде намалена с общо 1 евро, за 200 точки ще бъде 2 евро и т.н. Следователно, общата сума на отстъпката в национална валута зависи от текущия валутен курс спрямо еврото. Можете също да използвате точки, за да платите за цялата покупка във вашата количка.
Ние сме толерантни към правото да промените мнението си. Член на клуба може да се радва на това право дори два пъти по-дълго от обикновен клиент. Стоките могат да бъдат върнати до 30 дни, без да се посочва причина (извън законния 14-дневен срок). За неповредените стоки в оригиналната опаковка даваме на члена на клуба финансов ваучер за стойност на стоките в продължителен период от време. Видовете стоки, които не могат да бъдат върнати поради естеството си, са подробно описани в общите ни условия.
Докато обикновен клиент има право само на 2-годишна гаранция за нови стоки, член на нашия клуб може да се ползва от до 3 години гаранция. Ние ще поправим дефекта, който ще заявите в момента на разширената гаранция за наша сметка и ако дефектът не може да бъде отстранен, ще получите ваучер за покупка с остатъчната стойност на стоките. Удължената гаранция не обхваща консумативи, нетрайни стоки или употребяване и неопаковани стоки. Само потребителят има право на удължена гаранция. Всяко оплакване ще бъде обработено възможно най-бързо, но в изключителни случаи може да отнеме повече от 30 дни поради затруднение при диагностициране на проблема или поправката.
Ние работим, за да удължим списъка с атрактивни предимства и практически ползи. Ние ценим всеки клиент, но искаме да дадем само най-доброто от най-доброто на членовете на нашия клуб. Не просто предлагаме най-доброта, а реални ползи за нашите клиенти. Ето защо си струва редовно да наблюдавате нашия уебсайт.