cookies
Ще намериш нашите „бисквитки” за вкусни
Целта на бисквитките на уебсайта Muziker е да направят твоето посещение при нас приятно изживяване по всяко време. Съгласи се с използването на всички бисквитки, като щракнеш върху бутона „Съгласен съм“ или в настройките избереш само тези, които харесваш. Повече информация.
Съгласен съм
Откажи

НЕЗАБАВНА ПОДМЯНА

Дори и най-добрият продукт понякога може да се развали, дори най-добрата марка има рекламации.

Не чакай 30 дни за ремонт

С допълнителната услуга „незабавна подмяна“ вече не е необходимо да чакаш за ремонт и уреждане на рекламацията в законоустановения срок. Ако стоката, която рекламираш, е налична в нашия склад и получим рекламацията ти, ние незабавно ще заменим стария артикул с нов. При липса на нов артикул за подмяна в склада веднага ще получиш талон за нова покупка на същата стойност. Не губи време в чакане и се наслади веднага на всички закупени продукти.

При незабавна подмяна включваме на най-висока скорост, така че думата „незабавно“ да се изпълни със смисъл. Ние гарантираме безпроблемното извършване на подмяната във възможно най-кратки срокове, тъй като твоето удовлетворение наистина е за нас приоритет.

Можеш да намериш повече информация и подробности за тази услуга в нашите търговски условия или да се свържеш с нас чрез отдела за обслужване на клиенти.

Пример № 1

  • Ти купуваш пиано за ... BGN.
  • С него можете да закупите допълнителната услуга Незабавен обмен.
  • Твоето пиано ще се развали в рамките на гаранционния период.
  • Изпращате ни инструмента за рекламация и ние веднага ще ви изпратим нова бройка.

Пример № 2

  • Може да закупиш монитор за ... BGN.
  • С него може да закупиш допълнителната услуга Незабавен обмен.
  • Мониторът ще спре да работи в рамките на гаранционния период.
  • Изпращаш ни го за рекламация, но нямаме нов брой на склад. Веднага ще ти изпратим ваучер за закупуване на нови стоки в пълната сума от ... BGN.

Как да го направя?

FAQ


Какво става, ако артикулът, който искам да заменя, вече не е наличен?
Ако не разполагаме с точния продукт на склад, който искаш да замениш за нов, ние ще решаваме твоята заявка като стандартна рекламация. В същото време ще ти възстановим сумата за закупената услуга за Незабавна подмяна.

Ще получа ли нов продукт, дори ако продуктът е механично повреден?
За съжаление не. При механична повреда продуктът не може да бъде заменен за нов.

Може ли незабавната подмяна да бъде закупена допълнително?
Да, можеш да закупиш тази услуга допълнително, в рамките на 14 дни от закупуването на стоката.