Stentor E-Violin Student II, Artec Piezo Pickup 4/4 Електрическа цигулка
Марка: Stentor
Код на продукта: 234547 (SR1515A)
Stentor E-Violin Student II, Artec Piezo Pickup 4/4 Електрическа цигулка
Марка: Stentor
Код на продукта: 234547 (SR1515A)
Stentor E-Violin Student II, Artec Piezo Pickup 4/4 Електрическа цигулка
Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Електронна цигулка, Студентска серия II, Размер: 4/4 . Цигулката Stentor Student II се препоръчва от учители и музикални служби заради нейното качество и надеждност. Цигулката е изработена от солидна тонална дървесина в уникалната работна среда на Stentor, произвеждайки инструмент с добър тон, отзивчив звук и надеждно изпълнение. Колчетата, гайката и седлото са от абанос, а цигулката е снабдена с гъвкави сърцевини и качествен композитен накрайник с вградени регулатори. Всички инструменти са с инкрустиран пурпур. Stentor Student II е идеалната цигулка за начинаещи и се предлага в комплект с олекотен калъф с бордо червено интегрално покритие с рефлектори за безопасност: монтиран интериор с джоб за аксесоари, два държача за лък и одеяло за калъф; презрамки за носене, пълен джоб за музика и външен джоб за опора за раменете. Включва също качествен ученически дървен лък с естествен конски косъм и изцяло монтирана абаносова жаба. Цигулката също е оборудвана с Artec Piezo Pickup.Спецификации:
- Издълбани от масивна дървесина
- Масивна, издълбана, лицева част от смърч
- Масивен, издълбан, гръб и ребра от клен
- Масивен, резбован, кленов врат
- Златисто кафяв лак
- Абаносов гриф
- Висококачествени колчета от абанос
- Накрайник с вградени регулатори
- Струни със сърцевина на въжета
- Дървен лък с добро качество
Pазмер
Tяло
Kлен, Смърч
Гриф
Ebony
Изходи
Jack 6,3 mm TS
Страна на произход
Китай
Въз основа на броя на отзивите: 2
Всички отзиви са от потвърдени клиенти, които са закупили продукт от нас в миналото.
Документи
Информация за производителя
Инструкции за безопасност
Моля, виж ръководството за потребителя за конкретните инструкции за безопасност за този продукт.
